Zwrot towaru:
Krok 1.
Wypełnij formularz zwrotu
Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy( pobierz formularz ), jednak nie jest to obowiązkowe i może to być własnoręcznie sporządzone oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne aby na formularzu wskazany był rachunek na który ma nastąpić zwrot należności.
Krok 2.
Spakuj towar
Zapakuj starannie zapakuj towar, aby nie uległ zniszczeniu lub zabrudzeniu w trakcie transportu.
ZAPYTAJ MAILOWO OBSŁUGĘ O ADRES KIEROWANIA ZWROTU sklep@camillfashion.pl.
Ważne: Pamiętaj nie wysyłaj paczki za pobraniem (płatności przy odbierze) i nie kieruj wysyłki na inny adres niż ten, który otrzymasz od obsługi sklepu, gdyż takie paczki nie będą przyjmowane.
Krok 3.
Nadaj do nas paczkę.
Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki,numer na potwierdzeniu to nr. twojej paczki,dzięki temu możesz ją śledzić na stronie operatora.
Krok 4.
Odbierz pieniądze.
W ciągu 3-7 dni zwrócimy Ci pieniądze na wskazane przez Ciebie konto. Jednak dla Twojej wygody dołożymy wszelkich starań, aby pieniądze zwrócić jak najszybciej.
Ważne: Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki producenta.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:sklep@camillfashion.pl lub telefonicznie: 697696638.
W przypadku paczek wysłanych na terenie Polski zwrotnie otrzymacie Państwo koszt towaru oraz koszt przesyłki do klienta (w najniższej oferowanej stawce ,niezależnie od tego jaką wybraliście) .
Opłatę za nadanie paczki zwrotnej ponosi kupujący
W przypadku wysyłek zagranicznych w sytuacji zwrotu to kupujący pokrywa koszt przesyłek w obie strony.
Ważne,odzież wykonywana pod zamówienie klienta nie podlega ustawowej możliwości zwrotu (odstąpienia od umowy) jak również wymiany.
Często jesteśmy w stanie taką odzież przyjąć do zwrotu, jednak należy taką możliwość uzgadniać jeszcze przed zakupem.
Wymiany:
W przypadku chęci wymiany towaru ze względu na niewłaściwy rozmiar, fason,kolor.
Krok 1.
Kup towar na który chcesz dokonać wymiany ,opłać go lub zapłać za niego przy odbiorze.
Krok 2.
Niechciany towar odeślij w ramach odstąpienia od umowy tzn. ZWROTU TOWARU.Informacja powyżej.
Reklamacje:
W celu zgłaszanie reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
1. Wypełnij formularz reklamacyjny, który otrzymasz od obsługi sklepu. Prosimy o kontakt mailowy sklep@camillfashion.pl
2. Formularz wyślij:
a)pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy tj.Camill Michał Chmielarczyk Piastowska 33,32-040 Rzeszotary (z zalecanym dopiskiem „Reklamacja”, przy czym dopisek ten nie jest obowiązkowy),
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@camillfashion.pl (z zalecanym tematem wiadomości: „Reklamacja”, przy czym powyższy temat wiadomości nie jest obowiązkowy),
3. Na reklamację odpowiemy w ciągu 14 dni. Jednak dla Twojej wygody i dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na reklamację najszybciej jak to możliwe.
Konsument może składać reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru, jednak traci uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu w przypadku jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: